powrót do strony głównej / back to main page

zdjecia ciazowe ... bitwa z aparatem


  • 3

Gdy planujesz to na poczatku ciazy, brzuch jest jeszcze za maly ... lepiej popatrz jeszcze raz .. bo potem bedzie ciezko.

Ja odlozylam ta mysl na potem a potem okazalo sie ze jest duuuzo za duzy i trzeba szybko cos zaaranzowac bo bedzie za pozno. . .
Wcale nie trzeba wydac paru tysiecy za sesje w studiu. 
Wystarczy aparat, brzuch (lub cos co go uda) i miejsce gdzie mozna sie bezpiecznie rzucic i ogarnac w 10 sekund. Potem wstrzymac oddech i udac ze to swietnie byc w ciazy i sobie tak lezec i tylko glaskc sie bo brzuszku. Flesz i mozna oddychac. . . odsapnac, sturlac sie na podloge, wdrapac do aparatu, (kontrola zrobionego zdjecia) wlaczyc wyzwalacz i tak przez ok godzine. Z czegos trzeba wybrac :P
Tak to wygladalo w moim przypadku. 
Moze nie jest to super proste w 8 miesiacu ciazy ( blizniaczej ) i technicznie pozostaja duzo do zyczenia ale napewno bylo warto :)
Powodzenia :)






3 komentarze:

  1. Nie myślałaś, żeby wysłać te zdjęcia do jakiegoś czasopisma? Demi Moore przy Tobie kuca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądałaś w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zazdroszczę takiego wyglądu w 8 miesiącu ciąży bliźniaczej:) Ja byłam chyba o połowe grubsza ( też ciąża bliźniacza) i niestety pojawił mi sie trądzik różowaty, a podobno cera w ciąży się polepsza:) ale poza tym donosiłam do 40 tygodnia więc było dobrze. Piekne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-