powrót do strony głównej / back to main page

Vivi&Oli's bunk bed


  • 62


Zbudowałam dom. 

Pierwszy i mam nadzieje że nie ostatni.
Pomysł na taką przestrzeń dla dzieci powstał już dawno temu i wspominałam o nim w inspiracjach TU czy TU.
Łóżka na piętrze to idealne rozwiązanie dla małych pokoi lub takich gdzie trzeba pomieścić więcej niż jedno dziecko. To ogromna oszczędność miejsca a z odrobiną wyobraźni można stworzyć coś naprawdę fajnego. Ja uparłam się na dom, ale może to być statek piracki czy zamek księżniczki.  U mnie wszystko zaczęło się od miłości do pewnych starych drzwi od stodoły (tutaj) , które miały posłużyć za opał na zimę. Uratowałam je od tej okropnej śmierci i teraz przeżywają swoją drugą młodość. Bo żadne najlepiej wystylizowane/obrobione nowe drewno nie da takiego efektu do którego doprowadził czas. To 50 letnie drewno tylko z zewnątrz wygląda na stare i kruche, w środku to zdrowa jasna sosna, bez robali i innych żyjątek :P 
Podstawy łózek to zwykłe piętrówki z Ikei obite tym starym drewnem. I choć wydawało mi się to dziecinne proste, to kosztowało wiele pracy, wysiłku i czasu najwspanialszego Pana Piotra. Bo baba sobie wymyśli a jednak ktoś sprytny musi to ogarnąć i poprostu dobrze wykonać technicznie. Nigdy nie widziałam tak świetnego fachowca, kogoś z taką pasją. Każda deseczka, każda śrubeczka idealnie przybita, wypionowana, wykończona. Nie mówiąc o tym że piętrowe łózko z ikei trzeba było najpierw było zwęzić i skrócic, tak by pasowało w wymiar naszej ściany !!! W dachu zdajduję się ogromny schowek/pawlacz a w dzwiach do tej chałupy każde dziecko ma swoją szafe i półki :) a w środku...
Musze to ogłosić publicznie - uwielbiam Pana Piotra że wytrzymał te wszystkie moje pomysły i dał rade przełożyć to co w mojej głowie w funkcjonalne i bezpieczne miejsce dla moich dzieci :) Dziękujemy !!!





















 
















Teraz o dodatkach, bo one nadają mu charakter. Nic innego tak idealnie nie wpasowało by się tak w charakter tego domu jak Numero 74. Delikatne stonowane kolory wykończone złotą nicią i dzwoneczkami. Dodają mu dziecięcej słodyczy ale w wyrafinowany sposób. 
Girlanda w gwiazdki i chorągiewki oraz dzwoneczki do kupienia na mofflo.pl a więcej o nich pisała Aga 
Główny napis wykonała z ceramiki oczywiście Babcia Ala :) To ona uszyła zasłonki w okna czy dolne części chaty. ( naturalny len w odcieniu zimnej szarości z Ikea)
U góry i na dole chciałam jednak stworzyć przytulne, słodkie i dziecięce miejsca więc nie mogło zabraknąć plakatów od Maileg ze śpiącymi księciem i księżniczką  ( do kupienia TUTAJ za niecałe 40 zł. plus ramka z Ikea 19 zł. ) czy cudnych maleńkich gumowych lampeczek króliczków  TUTAJ 29zł. !! :) Przyjaciel małego człowieka pomocny w nocnych wędrówkach czy przed zaśnięciem. 
Całą resztę pokaże Wam przy następnym wpisie, bo jest jeszcze wieeele :) 
Jeśli myślicie że jest ponuro i strasznie przypomnijcie sobie jak wygląda przeciwna strona pokoju :P Wszystko się idealnie równoważy :) 


Więcej zdjęć KLIK .

62 komentarze:

  1. Słów mi brakło :) cudowny pokój, jak z bajki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie i wręcz idealnie jak dla mnie. uwielbiam niebanalne rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jak wszędzie u Was. Choć to nie mój klimat. Bałabym się takiego drewna przy dziecku. Ale nie zmienia to faktu, że Waszą chatkę ogląda się wspaniale. Kasia, a to pokój w bloku? Duuuuży chyba, skoro tyle się zmieściło :/ Mnie ciągle mało jest miejsca u Lenki :) A Twojego wyczucia smaku itd tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu nie mogę w to uwierzyć... nie mogę! Z A T K A Ł O mnie.... jest Pani niesamowita, KOBIETO chapeau bas :))))))))))))))))))))) oryginalnie, pieknie, cudownie? nie te slowa nie odzwierciedlaja tego co czuję!!!!
    K od S-ego

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochalam sie !!!!!! Aaaaaaaa sama bym chciała taki pokoj;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A konewka skąd?

    OdpowiedzUsuń
  7. A konewka skąd?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pokój, my się dopiero budujemy ale już zbieram inspiracje do pokoju córeczki, też myślałam o zrobieniu łóżka piętrowego w kształcie domku dla niej, wasz jest super :) ... podziwiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajka :) Na prawdę świetny pomysł !!:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz to ja mam ochotę na hajterstwo :) W ogóle mnie nie ściska z zazdrości, w ogóle mi się nie podoba, jest be i fu.

    Cudności po prostu brak słów

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu brak słów. Nie zdecydowałabym się na takie rozwiązanie u siebie, ale tu po prostu nie można oczu oderwać. Boskie to wszystko, aż chce się tak cieszyć i skakać jak Twoja Vivka na jednym ze zdjęć:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknego wnętrza (przestrzeni) dziecięcej jeszcze nie widziałam! Genialny pomysł, genialne wykonanie, genialne dodatki! PozdrawiamY

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko ! jest cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieto jesteś wielka!!!!!!!!! :)
    Muszę przyznac, że poprzednia wersja pokoju nie bardzo mi się podobała... sama lubię schabby chic, stare przedmioty z duszą :) odrapane itp ;) więc doskonale rozumiem Twoją miłość do tych stodołowych drzwi :D ;) bo ja też bym widziała w nich duży potencjał :) (sama swego czasu takie małe drzwiczki miałam w sypialni nad łóżkiem:
    http://podnorweskimniebem.blogspot.no/2012/09/nasza-sypialnia-z-kacikiem-dzieciecym.html
    (jeśli masz ochotę spojrzeć ;)

    No ale to co wyczarowałaś w pokoiku jest bombowe! no ♥♥♥ :) nie mogę się napatrzeć :) i aż sama miałabym ochotę się z Twoimi dzieciaczkami (i moją córcią ;) tam pobawić :> BRAWO! :)

    Pozdrawiam spod norweskiego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spadłam z krzesła i wstać nie mogę, zachwyt mnie ogarnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja sie do Was przeprowadzam. Jaka ponurość wszystko pięknie SZOK!!! PRZEPIĘKNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG! ale czad! Pięknie!!!! po prostu Pięknie! jestem pełna podziwu! Moje ukłony :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale czad!!!Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli to są dwa piętrowe łóżka z wolną przestrzenią na dole? Schody są za kotarą, tak ? Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stworzyłaś dzieciom naprawdę niezwykły pokój, a tym samym - dzieciństwo i wspomnienia o nim. W następnym życiu chcę, żebyś mnie adoptowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze ani razu sie nie udzielałam na blogu chociaż obsrewuje od czasu do czasu.
    ale tym razem nie sposób nie napisać ze to co Pani +Pan Piotr:) stworzyliście to jakaś magia!
    Czapki z głów!:)

    jestem w trakcie projektowania pokojucórce i mam pytanie czy to są łóżka KURA IKEA? jeśli tak to czy podwyższała je Pani? jaką ma wysokość przestrzeń pod częśćią sypialnianą?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam,pani Kasiu to ja mama ktora niby jezdzi bentleyem i zakochala sie w Zara:) Pokoj szok!!!!! Przepieknie ,skad bierze pani takie szalone ale zarowno super pomysly? Pokoj jak z katalogu;)Mam pytanie gdzie pani kupila zajace Tilda?Ja jak meblowalam corce pokoj wynajelam Dekoratorke wnetrz,ale przy pani pomyslach to pani Fischer (Dekoratorka) nie ma zielonego pojecia,by stworzyc dziecku fantastyczny Azyl.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite! Coś tak pięknego, że brak mi słów, wpraszam się do Was na kawę, muszę to zobaczyć na żywo!! Zachwyt! aaa też zgłaszam się do adopcji po mamie pisarce w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. No, co tu pisać? co tu pisać? Klawo, bombowo i dechę - dosłownie i w przenośni :)

    Gratuluję, i czekam na więcej zdjęć.
    Beata C.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wrażenie, że hodujesz kucyki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem oczarowana Kasiu Twoim blogiem.Wszystko co w nim pokazujesz jest fantastyczne.Trzymam kciuki za pierwsze miejsce.Pozdrawiam Ela D.z G.

    OdpowiedzUsuń
  27. Puk puk szukam Maaaamy... to ja trzecia w kolejce do adopcji :-) :-) :-) Wiesz co Pani Kasiu jestes Czarodziejka pracowita Wrozka Mama.... eh jestem wzruszona. Zaczarowany domek :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Planuje bezkarnie czerpać inspiracje...:) Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Brak słów:)pozdrawiam Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie to wszystko wyczarowałaś. Wracam do tych zdjęc kilkakrotnie. Bajeczne wnętrze aż mam ochotę Was odwiedzić aby zobaczyć go na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jutro coś napiszę...dziś mnie przytkało :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czegoś tak pięknego nie widziałam od dawna. Pięknie, cudownie i jak w bajce.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czegoś tak pięknego dawno nie widziałam. Pięknie, cudownie, jak w bajce

    OdpowiedzUsuń
  34. o-błę-dne !
    Nie mogę się napatrzeć! aż własnej mamie podeślę, niech się zachwyca arcydziełem.

    xo, A. ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. GRATULUJĘ! - pomysłu, wytrwałości, wyczucia stylu :-) Przepiękne wnętrze, powiedziałabym właśnie, że nie katalogowe! I tutaj tkwi tajemnica jego uroku. Pozdrawiam serdecznie.
    Mama i Kalinka

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne ♥ ♥ ♥ Ale masz talent!!! Dzieci mają cudny pokój z magicznym klimatem!

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę moja szczęka właśnie leży na podłodze;) Brak mi słów zachwytu. Bardzo odważny projekt, ale jak widać, tylko odważne projekty dają spektakularne efekty. Jest pięknie, w moim klimacie, sama chciałabym spać na takim łóżku:))))

    OdpowiedzUsuń
  38. z niecierpliwością czekałam na ten wpis, wiedziałam , że będzie czad!
    to jest po prostu cudo!!!!
    czekam na foty środka chaty:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bosko się ta chatka prezentuje.rewelacyjny pomysł na wystrój pokoiku dziecięcego

    OdpowiedzUsuń
  40. Kasiu jesteś genialna !!! Pomysł cudny ale do tego jakie wykonanie i detale :)))) Aż nie wiadomo jak opisac zachwyt , który się czuje oglądając zdjęcia. Dzieci są na pewno przeszczęśliwe, szkoda, że nie napisałaś o ich reakcji na te "drobne" zmiany w ich królestwie :) To była niespodzianka czy widziały pracę w "trakcie"? Moja Kornelka chętnie by się też tam pobawiła ... Pozdrawiam Ewa O.

    OdpowiedzUsuń
  41. Od dawna czekałam na ten post. To co zrobiłaś przerosło moje oczekiwania- wspaniałe. Zazdroszczę dzieciakom takich łóżek. Sama zamieszkałabym w takim domku :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie pamietam kiedy ostatnio widzialam cos rownie pieknego.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pozdrowienia dla pana Piotra:) Prosze mu przekazac ze jest ZLOTA RACZKA-a ja szukam meza.:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Pokoik robi bardzo duże wrażenie. Jest po prostu magiczny. Zastanawiają mnie jednak dwie rzeczy: czy to drewno ze starych drzwi nie obfituje w nadmiar drzazg? A druga sprawa to czy Twoje dzieci nie mają kolorowych -zwykłych zabawek (np. lego duplo)? U mnie mimo wielkich chęci pochowania zabawek do koszyków i nadania wnętrzu ładniejszego wyglądu, tu i ówdzie straszą zabawki, które moje dziewczyny dostały na prezent i za nic na świecie nie chcą się ich pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś niesamowita!
    Jak dla mnie to czapki z głów przed tym projektem :)
    Magia! tak potrafią tylko ludzie nieprzeciętnie uzdolnieni!

    OdpowiedzUsuń
  47. Brak mi słów, przepięknie...<3

    OdpowiedzUsuń
  48. Muszę to napisać - jesteś zajebista!!! Jako Mama, jako kreatorka dziecięcej przestrzeni i w ogóle. Nie znam Cię ale to co tworzysz jest fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  49. rozmarzylam sie .... jak w bajce <3

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW! Uszanowanko! Szczęka mi opadła... Tworzysz swoim dzieciom świat jak z bajki...

    OdpowiedzUsuń
  51. Padłam !!! Chciałabym choć jedną noc przespać u Was :)
    Paulina - mama 4 dzieci.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja przepadłam! Dziś odkryłam Twojego bloga, i siedzę już tu drugą godzinkę, jest fantastyczny. Pod każdym względem. Tylko pozazdrościć :) Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  53. Coś niesamowitego! Nie mogę przestać podziwiać i tak w kółko oglądam zdjęcia tego cuda! jeszcze nie widziałam czegoś takiego:) Gratuluję wspaniałego pomysłu i wykonania. wszystko wygląda bajecznie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Brawo! Piękny i pomysłowy pokój!

    OdpowiedzUsuń
  55. o juz znalazłam odpowiedz na moje pytanie skad takie piekne drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem oczarowana! Totalnie! Skandynawski styl w zupełnie innym wydaniu! Nie białe ściany, białe półki z ikea na książeczki i czarne trojkaciki-to wszystko, pomimo, ze pieknie, powielane jest w każdym dziecięcym pokoju. U was widac pasje, pomysł! Jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Widzę, że to niesamowicie pokaźny zbiór przepięknych drewnianych mebli! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-