powrót do strony głównej / back to main page

Marokońska przygoda - INSTAGRAM


  • 7





Maroko inspiruje i zaskakuje na każdym kroku. Przyjeżdżając tam z Europy, zderzamy się z zupełnie odmienną kulturą, pełną intensywnych zapachów, kolorów, bajkową architekturą i czysto filmowymi obrazami,  które zdają się być codziennością mieszkańców Maroka. 

Podróż była planowana już od dawna ze względu na sesje zdjęciowe dla Kardashian Kids czy Cool Club ( SMYK ) i paru innych zagranicznych marek. Jednak miejsce ciągle stało pod znakiem zapytania. Miało być ciepło i tropikalnie, lecz nie za daleko ze względu na dzieci. Kidy przeglądałam oferty ITAKI i trafiłam na zdjęcia plaży Lagzira od razu wiedziałam ze to właśnie Maroko jest miejscem do którego przylecimy. 

Zakochałam się w tym orientalnym klimacie, widokach, smakach, zapachach, kulturze i ludziach których tam spotkałam, dlatego temu wyjazdowi poświęcę więcej uwagi niż zazwyczaj i wpisów będzie więcej. Chce Wam szczerze polecić ten kierunek, tym bardziej teraz kiedy inne destynacje stały się mało bezpieczne. 

Dziś mały wstęp i zdjęcia z telefonu i instagramu ( @viviolifashion )  a po weekndzie zapraszam na pierwsze sesje i film :) 









Dziękujemy ITAKA

7 komentarzy:

  1. Takiej egzotyki było mi trzeba! Mam słabość do pierwszego zdjęcia z ostatniego kolażu. Ta mozaika...

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie możemy się doczekac!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Another helpful post. This is a very nice blog that I will definitively come back to several more times this year!
    tudung kanak kanak

    OdpowiedzUsuń
  4. Great blog, keeping me from working. All the Best  
    Gifts for dog lovers

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-