powrót do strony głównej / back to main page

Summer Vibes ( Photos & Movie )


  • 5
Szybki wyskok bez dzieci, pierwszy od 7 lat okazał się strzałem w dziesiątke. Po długim aktywnym lecz zimnym lecie wygrzałam się i doładowałam baterie w pełni. Słońce i święty spokój to, to czego było mi trzeba już od baaardzo dawna. Choć pierwsze chwile w hotelu pełnym atrakcji dla dzieci wprawiły mnie w lekkie wyrzuty sumienia...to nie trwało to długo - a dokładnie do pierwszego drinka przy basenie :)
Spokojnie kolejne wyjazdy duże i małe planuje już z dzieciakami, ale napewno kilka razy w roku bede powtarzać takie samotne wyskoki.






















Overall - Simple 

Shoes - KAZAR

Jewelery - Elixa via APART 

..





.









.

5 komentarzy:

  1. Ale jesteś czadowa...............

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz jak alexis z dynastii

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na fotki które wykonujesz Kasiu dla firmy APART jestem pełna podziwu. Są to chyba najlepsze sesję jakie zalecają. GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  4. KATARZYNA ....😍😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Instagram

-

-

-